מי תהיה תגלית השנה? הגן יבנאית שמככבת בריאליטי 'אביב או אייל'

$(function(){setImageBanner('b6a3d7e9-4cfd-489a-9912-804835db91c8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,37897,'Image','');})

קבלו את טל גורדון מגן יבנה שכבר עברה את שלב מבחן הקהל בריאליטי המוזיקה 'אביב או אייל - מי ימצא את תגלית השנה' והתקבלה לנבחרת של אייל גולן

טל גורדון הוכיחה שאפשר לעמוד על הבמה ולשיר...גם בהיריון!
טל גורדון (22) מגן יבנה, תושבת אשדוד לשעבר, ילדה לאחרונה את ביתה הראשונה במהלך השתתפותה באודישנים ובתכנית הריאליטי 'אביב או אייל'.

טל גורדון באודישןעוד בצעירותה החלה לשיר והופיעה על במות ברחבי אשדוד עם להקתו של יעקב בן שבת ובתכניות כישרונות צעירים. לאחרונה סיימה קורס איפור בכדי לפתוח לעצמה עוד דלת בתחום אחר שהיא אוהבת, ובנוסף, לראשונה בחייה החלה גם לכתוב שירים.

איך הגעת לתכנית?
"אחד המלהקים של התכנית פנה אליי ושאל אם ארצה להגיע לאודישנים, אין לי מושג איך הוא הגיע אליי אבל בכל מקרה ובספונטניות, נעניתי בחיוב"

טל  לא האמינה שתעבור את האודישן מכיוון שהייתה בטוחה שמחפשים אנשים בעלי סיפור מיוחד ולא רק כאלו בעלי יכולות שירה.

מה גרם לך להישאר בתכנית גם אחרי הלידה?
"כל כך רציתי את זה, היריון לא היריון, אני עומדת מול שלושת הטאלנטים האלו, אביב אייל ומירי, ואני אומרת לעצמי - 'את לוקחת את זה!' "

טל גורדון וביתהמה הציפיות שלך מהתכנית?
"אין לי ציפיות לזכות בתכנית ולמרות זאת אתן את הכל בכדי שזה יקרה. החלום שלי הוא לעסוק במוזיקה ולהופיע ואני יודעת שמה צריך לקרות, יקרה "

"ניצחון זה לא הכל" אומרת טל תוך שמספרת על הקשר הטוב הקיים בין המתחרים ומוסיפה -"מה שיישאר לכל אחד מאיתנו אחרי התכנית זה בעיקר החוויה והחברים..."

במסר לכל הנשים באשר הן, טל מוסרת במילותיה - "לא לוותר על החלום! גם כשאתן עוברות תקופה קשה כמו היריון, תלמדו לקחת את זה למקום חיובי ולמנף את עצמכן"

אנחנו בגן יבנה. נט שולחים לט המון איחולי הצלחה 

>>

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה