יהל יעיש- מהבמות בגן יבנה כל הדרך לאקס פקטור ישראל

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('9e0fc0db-4923-42e4-a525-885c8f1cafe3','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9e0fc0db-4923-42e4-a525-885c8f1cafe3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26322,'Image','');},15]]);})

אם לא שמעתם עדיין את השם- יהל יעיש, אז כנסו לעמוד היוטיוב שלו ותכוננו ליפול מהרגליים. אומנם הוא הודח בפרקים האחרונים של אקס פקטור אבל אנחנו בטוחים שהוא עוד יגיע רחוק. כששאלנו אותו על הדרך שעבר, יהל מספר ש"אם רוצים משהו צריך לקום ולעשות", הוא גם מוסיף: ״ לא חיכיתי שזה ייפול עלי משמים״

קרדיט: מיכה לובטון

יהל בן 21, יליד העיר גן יבנה. וכבר מגיל קטן גילה את אהבתו לשירה. החברים תמיד עודדו אותו, ותמיד אמרו לו שיום אחד הוא עוד יגיע רחוק. יהל גדל במשפחה גדולה חמה ואוהבת שתמיד תמכה בו, כששאלנו אותו: באיזה בית גדלת? יהל מספר כי: ״האווירה בבית מאוד חמה ומשפחתית, תמיד תומכים אחד בשני ובגלל זה תמיד ישנה אווירה שמחה״. יהל נזכר בתהליך הרישום ללהקה הבית ספרית, הוא מספר כי בחטיבת הביניים הוא ראה בטקסים כמה פנים די "מוכרות" בין חברי הלהקה שעלו לשיר על הבמה: ״באותו רגע חשבתי כמה שזה מגניב, אבל עדיין משהו עצר אותי״. רק כאשר יהל הגיע לחטיבה העליונה החברים הצליחו לשכנע אותו לגשת לאודישנים של הלהקה. עם הרישום, מהר מאוד, יהל השתלב בלהקה והחל להופיע.

גם כשהגיע הרגע להתגייס לצה"ל- האהבה לשירה המשיכה ויהל פרח לצידה. יהל מספר: ״בצבא, הרבה חמולות מתארגנות יחדיו, וכולם שרים ומנגנים על הגיטרה ועוד כלים מוזיקאלים״. דבר אשר עזר ליהל כחייל להשתלב מהר מאוד ביניהם, וכך גם חלומו הגדול המשיך לגדול. בשנה האחרונה לשירות, יהל החליט ללמוד לנגן, הוא מציין בגאווה כי את הגיטריה האקוסטית הראשונה שלו הוא קנה ב250 ₪: ״לרוב אנשים מתחילים מהקלאסית אבל אני לעומתם, החלטתי ישר ללכת על האקוסטית, הנחשבת לקשה יותר בהתחלה״.  אחרי שצבר קצת ניסיון על הגיטרה ובעזרת עצות שקיבל מחבריו, יהל החליט לפתוח עמוד יוטיוב משלו ולצלם ולוגים (בלוג וידאו)  אישיים שלו כאמן ששר ומנגן. עם הזמן, יהל למד עריכת תוכנה ווידאו, והיום הוא מתפעל הכול מהאולפן הקטן שנמצא אצלו בבית. ככל שאיכות הולוגים הייתה עולה, התגובות והפידבקים החיובים לא איחרו לבוא.

 יהל מספר לנו שהבחירה בתוכנית האקס פקטור ישראל, המשודרת בערוץ 12 בימי חמישי בשעה 21:00, לא הייתה מקרית כלל. מאחר שכבר בתור נער מתבגר, יהל נהג לצפות בתכנית עוד כששודרה בחו״ל: ״זה תמיד היה החלום שלי, תמיד ידעתי שאגיע להיבחן לתכנית גם אם זה יהיה בארץ או בחו״ל״. אחד מחבריו העביר את פרטיו האישיים למלהקי התכנית. לבסוף, אחרי כמה אודישנים, יהל הגיע לבמה של ״האקס פקטור״. הוא מוסיף כי נוצר לחץ אינטנסיבי וטריגר גדול בזמן ההרשמה והבחינות לתכנית, וכל זה לא היה קורא ללא התמיכה של משפחתו, והחברים הקרובים יחד עם התמיכה המרובה שקיבל ברשתות החברתיות.

אז תספר לנו יהל - איך עבר לך האודישן הראשון, התרגשת?

״הייתי מאוד נינוח על הבמה, כששרתי, וגם התגובות מהקהל, הן הכי מחזקות אותי. רק כשירדתי מהבמה ההתרגשות התגברה. מיד אחרי שירדתי מהבמה, באו אליי אנשים, להצטלם איתי, וזהו דבר שממש לא מובן מאליו עבורי״. יהל גם משתף אותנו, שלקח לתשומת ליבו את הביקורת הבונה שקיבל מעברי לידר ולכן, הוא משקיע וממשיך לפתח את כישורי הנגינה על הגיטרה.

יהל כבר עבר את שלב האודישנים הקבוצתיים והמנטור שיוביל אותו הוא לא אחר מהזמר משה פרץ. יהל נחוש בדעתו להמשיך להתקדם בתכנית ובעזרת משה פרץ להתפתח לכיוונים מוזיקליים חדשים.

גן יבנה.נט מאחלים ליהל המון הצלחה בהמשך ומאמינים שעוד יגיע רחוק.

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה