שישי אישי והפעם עם אסתי טל, גרפולוגית, בעלת בית מרקחת ואשה מרתקת

$(function(){setImageBanner('4b5cad0e-4d8d-42db-8ca4-ef4f02af19cb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

נפגשנו עם אסתי טל, גרפולוגית מרתקת עם סיפורים מדהימים וגם בעלת בית המרקחת הפרטי "טלפארם" היחיד בגן יבנה שבו אפשר לקבל מלבד תרופות גם המון המון סימפטיה.

אסתי טל, גרה 26 שנים בגן יבנה. נשואה, אמא לשלושה ילדים וסבתא לנכד. גרפולוגית ובעלת בית מרקחת "טלפארם", בית המרקחת הפרטי של גן יבנה. 

אסתי, איך הגעת למקצוע הגרפולוגיה?

"כתב יד תמיד עניין אותי. מאז שאני זוכרת את עצמי אספתי כתבי יד וקראתי כל מה שקשור בתחום ובחנה קורן הגרפולוגית. כשהגענו לגן יבנה הקמנו את בית המרקחת ותמיד קינן בי הרצון ללמוד את תחום הגרפולוגיה. כשהייתי בהריון עם בתי, הלכתי סופסוף ללמוד את המקצועי והתאהבתי. כיום, הגרפולוגיה משמשת ככלי עזר משמעותי בהרבה תחומים. במישור המקצועי היא מסייעת במיון עובדים וקבלתם לעבודה. בחינוך היא מסייעת לזהות מצוקות אצל תלמידים, בפסיכולוגיה היא מזהה מצבי משבר אצל אנשים ויכולת לצאת ממצבים קשים ועוד. יש המון אנשים הסקרנים לגבי התחום אבל אני גם מזהה פחד גדול אצל גברים שפחות אוהבים להיחשף. גרפולוגיה אפילו עוזרת בהתאמה בין זוגות ובמסגרות חינוכיות בהן נכלל גם תחום ציורי הילדים המסייע לזהות בעיות אצל ילדים שטרם למדו לכתוב. אני מעבירה הרצאות בבתי ספר ומלמדת מורים ומורות להיות קשובים לתלמידים שלהם בעזרת הגרפולוגיה שהיא כלי עזר משמעותי ביותר. אנשים מגיעים אלי כשהם מתלבטים בסוגיות רבות ביניהן בתחום המקצועי כמו האם להחליף מקצוע ותחום תעסוקתי ואפילו בפאן האישי, האם להישאר עם הבעל או ללכת לחיות עם המאהב. לרוב, אין לי היכרות מוקדמת עם האנשים המגיעים אלי וכל מפגש מחדש הוא עולם שלם."

אסתי טל גרפולוגית

                                                             

איך היה השבוע שלך?

"היה שבוע מעולה שבו אירחתי המון. שבוע של חג. בתחום הגרפולוגי המקצועי קיבלתי טלפון מרגש מבחורה שהתלבטה המון לגבי פניה אלי לייעוץ במשך חצי שנה. הטלפון ממנה בישר לי שכתב היד שלה בדרך אלי בדואר. האמת, שהמון מקרים כאלו קורים לפני יום כיפור ואין לי הסבר. פתאום המון אנשים פונים אלי לגבי ייעוץ".

מה היה פחות טוב השבוע?

"הדבר הכי פחות טוב הוא שהתקלקל לי המדיח בחג אבל גם על זה התגברנו. הדבר הכי פחות טוב הוא הנקיונות של הבית לקראת החג. את זה אני פחות אוהבת אבל באופן כללי למדתי לחפש את הדברים הטובים בחיים ".

מה את נוהגת לעשות  בדרך כלל בסופי השבוע שלך?

"בימי שישי בדרך כלל אני מבשלת ובערב שבת לרוב מארחת את הילדים והמשפחה. בימי שישי פנויים אני משקיעה בניהול דף הפייסבוק -גן יבנה והשכנים עסקים פורחים. בשבתות אני קוראת המון."

מה את אוהבת בגן יבנה?

"אני אוהבת את העובדה שגן יבנה התפתחה וכיום גם הילדים שלי יכולים לחשוב ברצינות על האפשרות לגור בה. אוהבת את האנשים, את הלקוחות שלי הן בבית המרקחת והן בעסק שלי כגרפולוגית. אני אוהבת את השקט, את האוכלוסיה הטובה בה ואת העובדה שהיא קרובה לכל מקום".

מה היית משפרת בגן יבנה?

"גני השעשועים בשכונות מוזנחים, הייתי ממשיכה לשפר ודואגת גם ליותר תעסוקה לנוער."

אסתי טל, גרפולוגית 

052-3968002

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה