חיזוק מהשר גלנט לרשימת הליכוד ביישוב

$(function(){setImageBanner('7d9c39cb-8986-4cfc-b003-aeae9178c821','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

במהלך חול המועד סוכות הגיע יואב גלנט, שר הבינוי והשיכון להתארח במטה הליכוד ביישוב שם פגש את חברי הרשימה ושמע מהם על הנושאים הבוערים הנוגעים לפעילות משרדו. השר התפעל משילוב הכוח הנשי ברשימה בפרט ומתמהיל הרשימה בכלל וכן מהאג'נדה הפוליטית של חבריה. "לאחר הבחירות אשגר ליישוב צוות בראשות מנכ"ל משרדי על מנת לבחון דרכי סיוע למען התושבים" הבטיח השר. רשמנו לפנינו.

ביום שלישי, חול המועד סוכות, התארח השר גלנט במטה הליכוד בגן יבנה. ירון ניסים, יו"ר הסיעה, אולגה קגן, רונית כהן, ראשי הסניף המקומי ופעילים נוספים, פגשו את השר והודו לו על פועלו ותרומתו הרבה לבטחון המדינה. החברים הבטיחו לעשות מאמצים רבים ולפעול כדי להציבו בקדמת רשימת הליכוד בכנסת והציגו בפינ השר גלנט את הרכב רשימת הליכוד לבחירות המקומיות הקרובות. יו"ר הרשימה, סגן ראש המועצה מר ירון ניסים, מנה את הנושאים הבוערים בגן יבנה, הנוגעים למשרדו של השר, משרד הבינוי והשיכון. בין היתר, עלה הצורך בשיפוץ בנינים ברחוב הרצל והצורך בשיפוץ בניינים נוספים, סך הכל כ-100 יחידות דיור. חברה הרשימה מר יורם סוויסה הוסיף ודיבר על הצורך בהתחדשות עירונית. השר גלנט הבהיר את תחומי אחריות משרדו והדגיש כי תחום הקרקעות ביישוב שייך למנהל מקרקעי ישראל הכפוף למשרד האוצר בדומה למנהל לתכנון אגף התקציבים. הוא ציין כי גן יבנה נחשבת ליישוב בעל מעמד סוציואקומוני גבוה ובהתאם לכך לקרקע בה ערך גבוה. עוד הוסיף כי ניתן להעלות את הערך גם עבור בניינים ביישוב וכי הרשות להתחדשות עירונית במשרדו הסמכות לקבוע היכן תמומש ההתחדשות העירונית. 

גן יבנה נט

גלנט קרא לחברי הרשימה להיות ערניים ולהתריע בפני הדיירים מפני הבטחות חסרות כיסוי אותם הם עלולים לקבל מיזמים ומקבלנים ולבדוק את מעורבותו של משרד הבינוי והשיכון בתוכניות. "באתי לחזק את תנועת הליכוד ביישוב. לאחר הבחירות המוניציפליות אשגר צוותים לגן יבנה בראשות המנכ"ל כדי לקדם נושאים שונים הנתונים תחת אחריות משרדי ואבחן מימוש התחדשות עירונית בכפוף לקריטריונים שגן יבנה תעמוד בהם" הוסיף השר. 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה