שישי אישי והפעם עם הדר גונר צרפתי מדריכת סדנאות LifeDance

$(function(){setImageBanner('e5098447-638f-4029-badc-c385210d4ed9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

ראיון אישי עם הדר גונר צרפתי שגדלה בגן יבנה, עזבה לתל אביב וחזרה כדי לגדל את הילדים שלה ביישוב. הדר מעבירה סדנאות ריקוד ייחודיות לאמהות ובנות וככותבת תוכן מוכשרת מתכוונת ליצור שילוב בין ריקודים וכתיבה בסדנאות שלה.

הדר גונר צרפתי, בת 40. אוהבת מוסיקה שמרעידה את הלב, חובבת צבעים, חולמת וכותבת מהחיים. הגיעה לגן יבנה עם משפחתה מאשדוד כשהיתה בת שנה. היא גדלה בין שדות הכותנה והפרדסים, שיחקה סימני דרך על השבילים שכיום הם כבר כבישים. לאחר שבע שנות "גלות מרצון" בתל אביב, חזרה הדר עם משפחתה. כיום, ילדיה לומדים בבית הספר שבו היא עצמה למדה. במתנ"ס גן יבנה, התגלה כשרון הריקוד של הדר במסגרת חוג הריקוד ולאחר מכן בלהקה המקומית הראשונית של גן יבנה. "תמיד אהבתי לשלב בין תחומים ועולמות" אומרת הדר. היא למדה תיאטרון וקולנוע לתואר ראשון, ספרות וכתיבה לתואר שני. לאחר שנים בהן עבדה בקולנוע וגם בכתיבה שיווקית, חזרה לריקוד, אהבתה הראשונה וכיום היא מדריכת ריקוד לנשים בשיטת LifeDance "השיטה מאפשרת לכל אשה בכל גיל וללא ניסיון קודם ליהנות מחווית ריקוד מתוך שימחה וחיבור עמוק לגוף, לרגש ולעוצמות הפנימיות." 

איתן ווקסמן

השיעורים והסדנאות שהיא מנחה כוללים התנסות במגוון סגנונות כמו פלמנקו, ג'אז, מחול אפריקאי, מודרני, סלסה ועוד. אחת לחודש מקיימת הדר בסטודיו במכון סוויפט, מפגשי ריקודים לאמהות ובנות המיועדים לילדות בגילאי 6-10. הרעיון נולד כשהדר לקחה את הבת שלה לרקוד אתה לפני 4 שנים וזה הפך להיות הבילוי המשותף האהוב עליהן. כיום, היא מעניקה את רגעי הקסם הללו לאמהות ובנות נוספות. "הדגש במפגשים הוא על חיבור והנאה תוך כדי תנועה בחוויה מיוחדת הנשארת חקוקה בלב."

השנה, תעביר הדר בגן יבנה סדנאות ריקוד גם לאמהות ונערות במסגרת שנת מצווה. הסדנאות מתקיימות גם במסגרות פרטיות, אירועים, ימי שיא וארגונים רבים. הדר היא גם עורכת וכותבת תוכן מוכשרת והיא תמיד חלמה לשלב בין התחומים לכן, מהשנה, תחל לקיים סדנאות המשלבות ריקוד וכתיבה. הדר מאמינה כי כשיש תנועה בגוף גם המילים מתחילות לזרום. 

מאחלת לכולנו שנה מלאה אהבה, חיבור ותנועה. 

איתן וווקסמן

מה את נוהגת לעשות בסופי השבוע שלך?

"בימי שישי אני מנחה חוג ריקוד או סדנה ולאחר מכן מקדישה את הזמן למשפחה. אנחנו אוהבים לצפות יחד בסרטים, ללכת לחוף הים או לצאת לפיקניק בטבע"

מה היה הכי טוב בשבוע שחלף?

"סוכות זה החג האהוב עלי ויש לו משמעות מיוחדת כי בתי הבכורה נולדה בערב סוכות. בכל שנה אנחנו מארחים את כל המשפחה המורחבת. בעלי הוא בשלן מעולה ואני אחראית על התכנים והבידור בערב הזה".

מה היה פחות טוב?

"בחדשות שומעים כל הזמן דברים עצובים. אני משתדלת לא לשמוע חדשות"

מה את אוהבת בגן יבנה?

"מאוד אוהבת את העסקים הקטנים בגן יבנה. החל מהספרית שלי , הרופאה הסינית, בוטיק הבגדים, בית הטבע וכל החנויות הנהדרות ביישוב. את מרבית הקניות שלי אני עורכת כאן".

מה היית משפרת בגן יבנה?

"הייתי רוצה לחזור לצביון הכפרי של היישוב אבל קצת מאוחר מידי בשביל זה". 

הדר גונר צרפתי 

052-2230183

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה