שישי אישי והפעם עם יפעת אברהם מגן יבנה המכינה מגשי פירות קסומים וטעימים במיוחד.

$(function(){setImageBanner('aaddbb6c-0d37-49d1-a3b6-7ed158983a28','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

יפעת אברהם מגן יבנה מאוהבת באנשים וביישוב. מכינה מגשי פירות מיוחדים, פיסולי פירות ואפילו סושי מפירות והכל היא עושה באהבה גדולה כשכל מגש הוא הבייבי הפרטי שלה. ראיון עם אשה מוכשרת במיוחד.

יפעת, בת 37, נשואה ואמא לשלוש בנות מקסימות,  נשואה לאיש קבע וגרה בגן יבנה 7 שנים.יפעת למדה בתדמור סוג 2 ושירתה בקבע במשך חמש שנים אך חזרה לאהבתה הגדולה, המטבח. בעסק שלה, יפעת פריפעת היא הופכת פירות טריים, איכותיים ואקזוטיים למגשים מדהימים לאירועים ולפינוק מיוחד עבור מישהו. היא חותכת, מפסלת בצורות ובאותיות ואפילו מכינה סושי מפירות. "זה עסק אישי ופרטי קטן ואינטימי ואני משקיעה בו את כל האהבה שלי כדי שיצא מושלם. חשוב לי לשמוע מאנשים גם לאחר שאני מוסרת את המגשים איך היו התגובות וכשאנשים מספרים לי כמה שהם התפעלו גם מהמראה וגם מהטעם אין מאושרת ממני". אומרת יפעת. 

יפעת אברהם

יפעת, מה את אוהבת לעשות בסופי השבוע שלך?

"בסופי השבוע בדרך כלל אנחנו מאוד משפחתיים. מטיילים הרבה וגם נחים הרבה. סבא, סבתא, ים, בריכה והכי חשוב להיות עם המשפחה."

מה היה הכי טוב בשבוע שחלף?

"אני ובעלי יצאנו לסוף שבוע חמישי שישי בירושליים. אנחנו בדיוק עכשיו בכותל ונהנים מכל רגע. נדיר שיוצא לנו להיות רק אנחנו וזו נופש מושלם".

מה היה פחות טוב השבוע?

"גם אם היה משהו כזה אני תמיד אבחר להסתכל על החצי המלא של הכוס ואם משהו קורה אני תמיד אומרת שזה מלמעלה וצריך לקבל את זה"

מה את אוהבת בגן יבנה?

"אני באה ממודיעין, אם אני עושה השוואה אין כמו האנשים והחמימות כאן, יש פה המון דאגה ואכפתיות בקרב התושבים אחד לשני אני ממש מרגישה שאלוהים ברך אותי שהגעתי לכאן. יש פה אנשים טובים באמצע הדרך. השכנים שלי, הלקוחות שלי, כולם מפרגנים ויש פה אווירה אחרת. "

מה היית משפרת בגן יבנה?

"אנחנו גרים במושבה, הכבישים מאוד ותיקים והרחוב הראשי מאוד צר וקטן למרות שהאוכלוסיה גדלה. הייתי שמחה אם היו עושים מדרחוב כמו ברחוב הבילויים בגדרה."

יפעת אברהם

יפעת פריפעת 

050-2303139

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה