הפתעה נשית חדשה ברשימת הליכוד בגן יבנה

$(function(){setImageBanner('fecb5d7b-e4c8-484e-9930-1b9b915a139e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26322,'Image','');})

עפרה אברהם, בת לאחת המשפחות הוותיקות בגן יבנה, הודיעה לפני ימים ספורים על הצטרפותה לרשימת הליכוד: "אני גאה להצטרף לרשימה חברתית מובהקת בראשות ירון ניסים לצד חבריי וחברותיי ברשימה, אפעל למען ציבור התושבים בתחומי הרווחה והחינוך הדתי. כאם לילדה עם צרכים מיוחדים, אני רואה בשליחותי הציבורית מנוף לקידום התחומים הנוגעים לילדים ואנשים עם מוגבלות".

עפרה אברהם

לאחר מסע שכנועים ארוך מצד סגן ראש המועצה ויו"ר רשימת הליכוד למועצה ירון ניסים, נאותה עופרה אברהם להצטרף לרשימה ולהתמודד על מקום במועצה בקדנציה הקרובה. 

עפרה, בת למשפחה שורשית וותיקה בישוב היא בתו של ר' אברהם כהן, איש ציבור אשר שימש כחבר מועצה במשך שלושה עשורים ופעל במסגרת זו רבות למען התושבים והקהילה. עפרה, אם לארבעה, נשואה ליגאל, התחנכה בבית הספר הממ"ד "סיני" בגן יבנה ולמדה בחטיבת הביניים בגדרה. לאחר מכן המשיכה ללימודי התיכון בכפר אליהו. לאחר סיום לימודיה, התנדבה עפרה לשירות לאומי שם שירתה באגף החקירות שבמשטרת רחובות. כיום, עוסקת עפרה בהנהלת חשבונות. 

לשאלה מדוע בחרה להצטרף לרשימת הליכוד השיבה:

"גדלתי בבית פוליטי. אבי, אברהם שימש חבר מועצה כשלושה עשורים וההצטרפות למערכת הפוליטית לא היתה זרה לי. אחרי התלבטויות רבות גמלה בליבי ההחלטה להצטרף לרשימת הליכוד (מחל) בראשות ירון ניסים. אני סבורה כי ירון הוא מועמד ראוי לעמוד בראש הרשימה. מזה שנים שהוא מסייע לרבים מבני ובנות היישוב בכל נושא אם מול משרדי הממשלה השונים ואם ברמה המוניציפלית. אני מאמינה בשוויון וביכולתי להשפיע על חיי כלל התושבים."

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה