סוגי קעקועים עם משמעות - איך בוחרים קעקוע

$(function(){setImageBanner('0bc9a14f-f9b2-4e83-855c-5c7dd225f477','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,38345,'Image','');})

כאשר אנו פוגשים באדם מקועקע עוברות לנו מחשבות שונות בראש. קעקועים נתפסים על ידי אנשים רבים כמשהו שלילי שקשור בפשע או אלימות. למעשה מדובר על אומנות לשמה שבמקרים רבים מבטאת מסר כל שהוא. כמעט כל אדם שמבקש להתקעקע עושה זאת לאחר מחשבה רבה והתייעצויות עם חברים, אמן הקעקועים והמשפחה.

 storyblocks

לא רק קעקוע

אולי אתם לא מודעים לכך אך ישנם ביננו אנשים (גברים ונשים) רבים אשר נושאים על גופם קעקוע זה או אחר. במקרים רבים הקעקוע הוא קטן וחבוי אך כל אחד אוהב ומטפח את הקעקוע האישי שלו. כאשר אדם מבקש לקעקע את עצמו הוא יחפש קעקוע עם משמעות כלשהי. ישנם גם מקרים בהם ההחלטה תיפול במהירות רבה דבר שעלול להביא בהמשך לחרטה על המעשה.

מה כדאי לבדוק כשרוצים עשות קעקוע

כאשר אתם מחליטים שהגיע הרגע לקעקוע הראשון שלכם אז קודם כל מזל טוב לכם. כעת יהיה עליכם לבחור את האדם שיקעקע עליכם את יצירת האמנות שאותה תישאו בגאווה שנים רבות. אז מה חשוב לדעת בנושא:

  • ראשית יש להבין שמדובר על סוג של פעולה חודרנית. הקעקוע מתבצע באמצעות מחט אשר מזריקה דיו מיוחד אל השכבה העליונה של העור. עוצמת הכאב תלויה בעיקר במיקום שבו מחליטים לקעקע. אך בסופו של דבר לא מדובר בכאבי תופת וניתן להתמודד איתם.
  • חשוב שאמן הקעקועים יהיה מורשה ומיומן ורצוי לבדוק המלצות לגביו אותן ניתן לגלות באתר האינטרנט.
  • כאשר אתם מגיעים לסטודיו לקעקועים שימו לב לניקיון הכללי של המקום, ריחות, איסור על עישון במקום, ועוד.
  • כדאי לעלעל בתיק העבודות של המקעקע כך תוכלו לעמוד על הרמה המקצועית שלו.
  • כמו כל הליך רפואי גם לקעקוע יש הוראות טיפול שכדאי מאוד להקפיד עליהן. כל אדם הוא בעל סוג עור שונה ולכל קעקוע עשוי להתנהג בצורה אחרת לגמרי.
  • לא כדאי לקעקע במקרה שישנן בעיות עור. אם הן זמניות אז מומלץ להמתין שהן יתרפאו ורק אז לגשת למקעקע.

כמה זמן צריך להמתין

כל קעקוע צריך את הזמן שלו. ככל שמדובר עלTattoo   גדול יותר שתופס שטחים נרחבים יותר כך גדלים הסיכויים שהריפוי של העור ייקח זמן רב יותר. בכל מקרה זמן הריפוי המלא עומד על כמה שבועות בדרך כלל שבועיים שלושה עד שהעור חוזר לעצמו. בזמן ההחלמה רצוי שלא לחשוף את הקעקוע לשמש ישירה ולדאוג לו על פי ההוראות שקיבלתם.

 

 

 

 

---------------------

יש לכם סקופ? מצאתם טעות בכתבה? לחצו כאן להתחיל איתנו צ'אט בוואטספ 

--------------------

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים שמגיעים לידינו. אם זיהיתם באתר צילום בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות הקישור כאן



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה